1. Opći uvjeti

 
Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim uvjetima za e-poslovanje. Internet trgovinom maskice.hr (u nastavku: ˝internet trgovina˝) upravlja GREAT CHOICE d.o.o. za trgovinu i usluge (u nastavku: ˝ Trgovac˝).
 
Podaci o pružatelju usluge elektronskog poslovanja:
 
 
GREAT CHOICE d.o.o., Južna ulica VIII odvojak 7, 10040 Zagreb
 
Matični broj: 081138227
 
Porezni broj – OIB:  HR77967630042
 
 
Kupnjom korisnik postaje kupac.
 
Kupnjom ili registracijom na maskice.hr novosti potrošač potvrđuje da dozvoljava da Trgovac pohranjuje, obrađuje i koristi osobne podatke posredovane preko web obrasca prilikom registracije ili upisom podataka prilikom kupnje u slijedeće svrhe: promociju prodajnog asortimana, pružanje usluga, telefonske pozive, slanje SMS poruka i e-maila, pozivanje na različite organizirane događaje, anketiranje, segmentaciju klijenata, statističke obrade podataka.
 
 
Svatko može u bilo koje vrijeme pismeno ili putem kojeg drugog komunikacijskog kanala zahtjevati da upravitelj osobnih podataka trajno ili privremeno prekine s upotrebom osobnih podataka u svrhu neposrednog trženja.
 
Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.
 
 

2. Pristup informacijama

 
Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:
 
 

  • podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
  • podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon,);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine, uključujući i poslije-prodajne usluge.
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine.
  • način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o roku trajanja ponuda iz internet trgovine;
  • informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak;
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda, te o tome koliki je trošak korisnika kada vraća proizvod;
  • informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj za odnose i komunikaciju s korisnicima.

3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda

 
Ponuda proizvoda na internet stranici, se zbog prirode poslovanja preko interneta često mijenja i ažurira. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo Vas da nas o njima obavijestite putem maila prodaja@maskice.hr ili nas nazovite na telefon 095 5555 345. Pokušati ćemo riješiti problem u što kraćem roku.
 

3.1. Akcije i popusti

 
Ako su proizvodi na internet stranici već u akciji, odnosno, imaju definiran popust, dodatni popusti na te proizvode ne vrijede. Sustav će u takvom primjeru kupcu ponuditi popust koji će za njega biti povoljniji. Prilikom korištenja kupona za popust, također je moguće koristiti samo jedan kupon (kod).
 

3.2. Rok dostave

 
Rok dostave proizvoda, koji su na zalihama, u pravilu će stići na kućnu adresu u roku od 3 do 5 radnih dana. Svaki proizvod iz internet trgovine je dostupan u razumnom vremenskom roku.
 

3.3 Preuzimanje proizvoda

 
Korisnik može nakon zaključene narudžbe preuzeti proizvod na navedenoj adresi. Proizvod dostavlja Hpekspres dostavna služba na kućnu adresu, te u slučaju neplaćanja kreditnom karticom korisnik proizvod plaća pouzećem.
 
 
Cijena dostave za narudžbe u vrijednosti do 200 kn iznosi 24,00 kn, a za narudžbe u iznosu od 200 kn ili više dostava je potpuno besplatna.
 
 
maskice.hr nudi sljedeće načine plaćanja:
 

  • gotovinom pri dostavi
  • kreditnim karticama Visa, Mastercard i Maestro

 

5. Cijene

 
Online cijena vrijedi za sve korisnike internet trgovine Trgovca.
Sve cijene na internet trgovini su navedene u kunama ne uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Cijene ne sadrže troškove dostave. Cijene vrijede za elektronsku i telefonsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine, kao i putem društvenih mreža.
 
 
Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne.
 
 
U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena promijenila tijekom obrade narudžbe, Trgovac će:
 
 

  • obavijestiti korisnika (kupca) o novim cijenama. U tom slučaju, korisnik (kupac) ima mogućnost promijeniti svoju narudžbu, djelomično je ili potpuno otkazati, ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, sve bez dodatnih troškova: odnosno,
  • korisniku (kupcu) omogućiti odustajanje od kupnje te mu istodobno ponuditi rješenje koji će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.

 

6. Postupak kupnje

 
Kada je narudžba primljena, odlazi u postupak obrade. Trgovac putem elektronske pošte prima obavijest da je narudžba zaprimljena. Trgovac po primitku narudžbe, provjerava dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrdi ili s razlogom odbaci. Trgovac može, kako bi provjerio podatke i jamčio točnost isporuke, telefonskim putem kontaktirati korisnika (kupca), putem broja koji je korisnik (kupac) upisao kao kontaktni broj. Nakon što je narudžba potvrđena, Trgovac korisnika (kupca) putem e- maila obavještava o vremenu dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi dogovoren.
 

8. Pravo odustajanja od kupnje i vraćanja proizvoda

 
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72, st.1, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda.
 
Ukoliko se kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj odluci je dužan obavijestiti prodavatelja pisanim putem, u navedenom roku, te sam snositi trošak povrata proizvoda prodavatelju. Ovdje možete ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora.
 
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
 
Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je poruka o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave Trgovcu.
 
Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu najkasnije u roku 30 dana od narudžbe i obavijesti o odustajanju kupoprodajnog ugovora. Trgovca možete obavijestiti o namijeni vraćanja proizvoda putem e-maila na prodaja@maskice.hr ili telefonski pozivom na broj telefona: 095 5555 345. Kupljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini osim ako su proizvodi uništeni, bez ambalaže ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je paket kojim su stigli proizvodi do korisnika (kupca) fizički oštećen, u njemu nedostaje sadržaj i paket je otvoren, korisnik (kupac) treba započeti postupak reklamacije. Proizvodi koje kupac želi reklamirati može vratiti tako da ih pošalje prodavatelju na adresu:
 
 
maskice.hr, Selska cesta 153, 10000 Zagreb. 
 
Kontaktni broj telefona: 095 5555 345
 
 
Za vraćene proizvode trgovac će korisniku (kupcu) također, ako je to moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka proizvoda vratiti uplaćeni iznos ili zamijeniti neispravan i/ili netočan artikl. Iznos se korisniku (kupcu) vraćaju na njegov transakcijski račun. Trgovac se obvezuje da će uočenu pogrešku riješiti u najkraćem mogućem roku. Korisnik (kupac) o primijećenoj grešci može obavijestiti Trgovca putem elektronske pošte prodaja@maskice.hr. Ako je zbog nastale pogreške došlo do nepotrebnih troškova, Trgovac se obvezuje da će pokušati podmiriti troškove najkasnije u roku 30 dana od zaprimanja obavijesti o nastaloj grešci.
 

9. Dostava

 
Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Partner za dostavu je Hpekspres dostavna služba. Trgovac ima pravo izabrati drugu dostavnu službu ako će ona učinkovitije izvršavati dostavu.
 
 
U slučaju plaćanja pouzećem, korisnik (kupac) pri preuzimanju plaća proizvode i troškove dostave.
 

10. Mišljenje korisnika i ocjene proizvoda

 
Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji su dio funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su korisničkoj zajednici.
 
S objavom mišljenja, komentara ili ocjena korisnik ili posjetitelj dozvoljava Trgovcu upotrebu ili objavu cijelog ili djelomičnog djela u svim elektronskim ili drugim medijima bez vremenskog ili nekog drugog ograničenja, ako su isti u poslovnom interesu Trgovca. To uključuje i objavu na oglasima ili druge vrste komunikacija. Autor mišljenja, komentara ili ocjene garantira da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare i ocjene te da ih besplatno i vremenski neograničeno prepušta Trgovcu.
 

11. Odgovornost

 
Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na Internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti će mu da odustane od narudžbe ili zamijeni naručeni proizvod.
Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Trgovac od trenutka slanja pošiljke naručenih proizvoda dostavljaču, ne odgovara za oštećenja, uništenje, gubitak, manjak sadržaja u pošiljci i otvaranje pošiljke. U navedenim primjerima korisnik (kupac) se mora obratiti dostavljaču i započeti postupak reklamacije. Trgovac će zajedno s dostavljačem učiniti sve da se reklamacija riješi u najkraćem roku.
 

12. Pritužbe i sporovi

 
Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte, pisanim putem na adresu ili putem telefona. Korisnik (kupac) nas može nazvati na broj telefona 095 555 345  ili se može obratiti na e-mail adresu prodaja@maskice.hr. Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na internet stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.
 

  1. Trgovac potvrđuje, u roku od pet radnih dana, da je primio pritužbu i javiti će kupcu koliko je potrebno za obradu iste te ga informirati o proceduri.
  2. Trgovac je svjestan osnovne značajke potrošačkog spora, što se tiče sudskih sporova, te njegove asimetrije između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju spora. Trgovac traži najbolji način za rješavanje bilo kakvih nesuglasica mirnim putem.
  3. Svi eventualni sporovi rješavaju se putem hrvatskog materijalnog i procesnog prava, na Trgovačkom sudu u Zagrebu. Svi odnosi i prava koji nisu obuhvaćeni ovim općim uvjetima poslovanja uređeni su Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o elektronskom tržišnom poslovanju i Zakonom o zaštiti potrošača.

 

14. Promjene u općim uvjetima poslovanja

 
Trgovac će, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet trgovine te u slučaju dopune Općih uvjeta poslovanja obavijestiti korisnike i posjetitelje na stranici maskice.hr. Sve promjene počinju vrijediti s istekom osmodnevnog roka od objave promjena ili dopuna. Ako je promjena nužna zbog usklađivanja s propisima i zakonima ona može postati važeća i u kraćem roku.
 
 
Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće.
 
Korisnik može otkazati registraciju tako da trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.
 
 
Opće uvjete poslovanja je usvojio direktor tvrtke GREAT CHOICE d.o.o Kristijan Perić u Zagrebu, dana 20.05.2018.