Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

 
Ukoliko ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.  
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe i opisom reklamacije  
 
na e-mail: [email protected] 
telefonski na 095 5555 345 
ili putem društvenih mreža  
 
Poslati ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i temeljem opisa Vaše reklamacije, informaciju o tome:  
  • može li se proizvod zamijeniti za novi
  • može li se za proizvod vratiti novac
  • da li je potrebno proizvod poslati u ovlašteni servis
 
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, potrebno je da nam pošaljete artikl kojeg želite vratiti na slijedeću adresu:  
 
maskice.hr  
Selska cesta 153  
10 000 Zagreb  
Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca / slanju zamjenskog proizvoda.  
Povrat novca / zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2 do 3 radna dana, a najkasnije nakon 15 radnih dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na broj 095 5555 345 ili e-mailom na [email protected] .  
Ako je pošiljka oštećena u transportu te ako su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo Vas da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.  
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu situaciju.  
 
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o online rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016. godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).  
Elektronska poveznica (link) na Platformu ORS –//ec.europa.eu/odr 
Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.